piątek, 8 marca 2013

Wskrzeszanie jest wszędzie

Ness, która czuje się prześladowana przez znajdywanie różnych rzeczy, znalazła...
Printscreen pochodzi ze stony Pod Rozbrykanym Balrogiem z humorem tolkienowskim.

Do tego posta będę wrzucała wszystkie znaleziska itd, żeby nie pisać więcej postów.

A więc zgodnie z zapowiedzią [patrz dwie linijki wyżej] wrzucam tu PrtSc podpisu Sirielle:
Rudy jak narazie chyba żyje najbardziej, skoro go wskrzeszają dwie osoby :D

Fragment wpisu Ness w temacie "Bitwa postaci tolkienowskich":
No niestety Thingola zaczęli wskrzeszać.  Jako że bolg powszechny to nie napiszę co o tym sądzę.

Ciąg dalszy wskrzeszania powyższego pana :/. To podpis Michaela, przytoczę tylko tą część bo pod spodem jes napisane (A tatusynkowie nie). [wiecie jak ja na to reaguję ;) ]

I jeszcze obrazek z czatu:

To teraz dwa nowe:
[To Ness, nie wiem, czego dotyczyło.]

Nie żyje ofcoz; to z podpisu Car.

Tia, wiem, nikt już nie czyta tego posta :hitme:. Mimo to wrzucam nowy podpis Ell [podkreślenie by me]
I jeszcze coś, od czego nie moglam się powstrzymać, autorstwa Kana:


6 komentarzy:

  1. Ano właśnie, dwie osoby na jednego Maitima a jego trzej bracia nadal martwi... :( już Sirielle mogłaby sobie kogoś innego znaleźć, no.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, żeby Sirielle się na to zgodiła :hitme: Ewentualnie ja mogę wziąć się też za Maglora albo Curufina [właściwie to nie wiem czemu nie za Amroda :? ]

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej noo, ja przecież wszystkich wskrzesiłam już ;p .

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się nie da chyba :( jeden na osobę, bo by cię przeciążyło. Autorem tago genialnego konika jestem ja na spółkę z Kanem (tzn. ja narysowałam konia, a on zaproponował podpis)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje bazgroły, jak miło :D

    Brian

    OdpowiedzUsuń