poniedziałek, 25 marca 2013

Konkurs

Proponuję stworzyć konkurs na Morihome. Mam kilka pomysłów: kto wymieni więcej powodów dla których warto być w Morihome / nie warto czytać HoME; ogólnoknajpowy test wiedzy; konkurs na obrazek lub ff związany z Morihome. Co sądzicie o tym? Ja z Car. przygotowujemy test wiedzy knajpowej, więc może w komentarzach piszcie odpowiedzi na to pierwsze albo wrzucajcie obrazki na Forum.
Nagrody pewnie nie będzie, chuba że zwyprodukuję koszulkę z logo Morihome ;)

Jako że nie każdemu chce się czytać komentarze, to napiszę tutaj:
w ff na konkurs powinien znaleźć [lub nie znaleźć] się:
- brak żadnych info, które poznajemy z HoME [inne imiona Tatusynków itd, miejsca, zdarzenia nie opisane nigzie indziej]
- hasło lub wypowiedź '[postać] żyje!' [np. "-Legolas żyje! - wykrzyknął zdumiony Aragorn."]
- czekam na inwencję własną autora ;)

I jeszcze dodam, że pojawiła się szansa na koszulkę-nagrodę :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję Leg za włączenie tej formy komentarza.

    Pytanie mam: w czym konkretnie miałaby się przejawiać morihomowość tego ff?

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak żadnych info, które poznajemy z HoME [inne imiona Tatusynków itd, miejsca, zdarzenia nie opisane nigzie indziej]; poza tym czekam na inwencję autora [ze swojej strony jestem za umieszczeniem tam zdania typu ''[postać] żyje!'' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, że powinno się raczej zrobić ogólnoknajpowy konkurs niewiedzy! To byłoby tak bardzo mori. Lasse

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram, Lasse. Ktoś chce zrobić?? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń