czwartek, 7 marca 2013

Wskrzeszajmy Tatusynków - EDIT

Miałam to napisać w tamtym poprzednim poście, ale tak jakoś sie złożyło, że nie ;p.
A więc odczułam ostatnio potrzebę pokazania światu, który nie wchodzi na Forum, jak wygląda akcja Wskrzeszajmy Tatusynków. A więc poprintscreenuję trochę z Foruma.
Podpis Ness:
Podpis Car.:

Podpis Nutrii [która jest w Calahome]:
Podpis Legolas [mój]:

I jeszcze coś, co Ness znalazła na Nonsensopedii...
Na razie chyba koniec...

A jednak nie, bo Agnes zrobila coś takiego...
Napis głosi 'Maglor żyje', ofcoz



5 komentarzy:

  1. A dlaczego mój komentarz się nie pojawił? T.T

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobrze, napiszę jeszcze raz. Więc skoro Car. ma Caranthira, ty, Legolas - Maedhrosa, Nutria - Celegorma a ja Amrasa, to został jeszcze Maglor, Curufin, Amrod i wszyscy będą wskrzeszeni! Do roboty lepiej, bo potem za inne postacie się weźmiemy (chociaż Nonsensopedia widać już zaczęła). Maglora właściwie można by dać Agnes, ale nie ma go w podpisie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Azog żyje -leże pod klawiaturą!!!- ;) Wskrzeszajcie, wskrzeszajcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, sorry, że się rozbabrałam na dwa posty, ale ja też nie przeczytałam History of Middle Earth i jestem z Hobbitonu (no wiecie... ;P). Nowa, ale zawsze. pozrdawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 20 yr old Account Executive Hermina Laver, hailing from Swift Current enjoys watching movies like Divine Horsemen: The Living Gods of Haiti and Swimming. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Bugatti Royale Berline de Voyager. przejdz do tej strony internetowej

    OdpowiedzUsuń